معرفی نسخه هیبریدی کیا اسپرتیج با مصرف صدی ۶ لیتر!

کیا اسپرتیج

کیا یک نسخهٔ هیبریدی را به خانوادهٔ نسل جدید کیا اسپرتیج اضافه کرده است. این نسخه به یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربو به همراه یک موتور الکتریکی ۶۰ اسب بخاری مجهز شده تا هم کم‌مصرف و هم قدرتمند باشد.

مجموع خروجی این سیستم ۲۳۰ اسب بخار قدرت است و کیا مصرف سوخت ۶ لیتر در هر صد کیلومتر و برد کلی بیش از ۸۰۰ کیلومتر را برای آن هدف قرار داده است. این شرکت همچنین وعدهٔ کاهش تقریباً ۴۰ درصد تولید دی‌اکسید کربن را هم داده است.

به گفتهٔ کیا، نسخهٔ هیبریدی اسپرتیج به لطف یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک و باطری ۱.۴۹ کیلووات ساعتی می‌تواند تا ۹۰۰ کیلوگرم را یدک بکشد. این خودرو در سه تیپ مختلف به بازار عرضه می‌شود که در تیپ پایهٔ LX سامانهٔ چهارچرخ محرک سفارشی خواهد بود اما تیپ‌های EX و SX به‌صورت استاندارد AWD هستند.

کیا اسپرتیج

در داخل اسپرتیج هیبریدی می‌توان همان نمایشگرهای خمیدهٔ دوتایی ۱۲.۳ اینچی را دید که یکی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و دیگری برای صفحه آمپر دیجیتالی است.

در تمام تیپ‌ها اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود اما شارژر بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند سفارشی خواهد بود. کیا همچنین سیستم دید فراگیر ۳۶۰ درجه با نمای سه‌بعدی و سیستم صوتی پریمیوم هارمن کاردون را هم به‌عنوان آپشن برای این ماشین ارائه می‌کند.

کیا اسپرتیج

 


منبع: سایت پدال

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.