جشن ۳۵ سالگی هیوندای گرنجور با معرفی کانسپت الکتریکی کلاسیک

۳۵ سالگی هیوندای گرنجور

هیوندای به مناسبت ۳۵ سالگی هیوندای گرنجور که در سال ۱۹۸۶ معرفی شد، کانسپت جالبی را معرفی کرده است. در این کانسپت، نسل اول گرنجور با ویژگی‌های مدرن ترکیب و به قوای محرکهٔ الکتریکی مجهز شده است.
این کانسپت، شکل کلاسیک خودرو را حفظ کرده هرچند که طراحان در جلوپنجره، زه‌های جانبی، رینگ‌ها و آینه‌های جانبی تغییراتی ایجاد کرده‌اند. این کانسپت همچنین به چراغ‌های جلو و عقب پیکسلی هم مجهز شده که به مدل الکتریکی آیونیک ۵ شباهت دارند.

۳۵ سالگی هیوندای گرنجور

تغییرات اصلی اما در ۳۵ سالگی هیوندای گرنجور، در داخل خودرو صورت گرفته و ویژگی‌های قدیمی و جدید به شکل زیبایی باهم ترکیب شده‌اند. به‌عنوان‌مثال، غربیلک فرمان تک پره و انتخاب‌گر دندهٔ مکانیکی از ویژگی‌های دهه ۸۰ هستند .

نقطهٔ مقابل آن نمایشگر مدرن و بسیار عریضی است که از جدیدترین خودروی الکتریکی هیوندای گرفته شده است. همهٔ تکنولوژی‌های این کانسپت اما فقط در این نمایشگر خلاصه نمی‌شوند زیرا نمایشگر دیگری هم به‌صورت عمودی در جلوی کنسول مرکزی به چشم می‌خورد که سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را کنترل می‌کند.

۳۵ سالگی هیوندای گرنجور

از تکنولوژی که بگذریم، در کابین این گرنجور کانسپت ویژگی‌های جالبی هم به چشم می‌خورد مثل زیر آرنجی بین صندلی‌های جلو که از مبلمان الهام گرفته و محفظه‌ای مخفی دارد که می‌توان از آن برای قرار دادن اشیاء قیمتی مثل ساعت مچی استفاده کرد.

در دیگر قسمت‌های کابین هم تزئینات چرمی و چوبی پریمیوم و همین‌طور چراغ‌های منحصربه‌فرد برای سرنشینان عقب دیده می‌شود. این کانسپت در هشت ماه ساخته شده و به گفتهٔ هیوندای، بجای پیشرانهٔ درون‌سوز اصلی، به قوای محرکهٔ الکتریکی مجهز شده که از یک موتور الکتریکی و پکیج باطری تشکیل شده است. متأسفانه هیچ حرفی در مورد مشخصات این قوای محرکه زده نشده است.

 


منبع: سایت پدال

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.