نگاهی به سوپرکارها و خودروهای لوکس اوراقی در دوبی

خودروهای لوکس اوراقی

همه‌چیز در امارات متحده عربی حتی اوراق فروشی‌ها حالت لوکس دارد! سوپرکار بلوندی اخیراً به دوبی رفته، جایی که خودروهای لوکس پیش از حراج اوراق می‌شوند. محصولات فراری، AMG، رولزرویس، بنتلی و… در اینجا دیده می‌شوند. البته همه آن‌ها آسیب ندیده‌اند. برخی از این خودروها به خاطر عدم توانایی مالک در پرداخت هزینه‌ها وارد این محل شده‌اند و وضعیت تلخی دارند.

بسیاری از این خودروها درگیر یک تصادف سنگین بوده‌اند. شاید شوکه کننده ترین مثال این موضوع نسل پیشین G63 باشد که سقف آن به شدت آسیب دیده هرچند یک CLA نیز دیده می‌شود که کل سمت راست آن از بین رفته است. باز شدن کیسه‌های هوا بین این خودروها به‌طور معمول دیده می‌شود و برخی از آن‌ها نیز دارای کابینی به شدت آسیب دیده و البته کثیف هستند که این به خاطر طی زمان زیاد از پارک آن‌ها در چنین محل‌هایی است.

البته همه‌چیز بد نیست. سوپرکار بلوندی نگاهی به یک فراری 612 اسکاگیلتی دوست‌داشتنی که ظاهراً در شرایط بسیار خوبی است انداخته و البته یک جایزه هم دریافت کرده است! او یک اسکناس 500 درهمی در آفتاب‌گیر سمت سرنشین پیدا کرده است!

یک دستگاه AMG G63 تقریباً صفر نیز دیده می‌شود که دلیل توقف آن در این مکان احتمالاً عدم توانایی مالک در پرداخت اقساط بوده و به همین خاطر خودرو توقیف شده است. همین موضوع درباره فراری کالیفرنیا T سفیدرنگ نیز صدق می‌کند. البته اکثر خودروهایی که اینجا دیده می‌شوند حاصل انتخاب اشتباه خریداران هستند که در ادامه نمی‌توانند از پس هزینه‌ها برآیند. این خودروها به‌صورت آنلاین حراج خواهند شد و برخی افراد فرصت مناسبی برای خرید سوپرکارهای مناسب پیدا کرده‌اند.


منبع : سایت پدال

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.