کیا ای-سول کارگو ، این خودروی الکتریکی یک بارکش کوچک برقی

کیا ای-سول کارگو

کیا نسخه  ای-سول کارگو را در هلند معرفی کرده است. این خودروی الکتریکی می‌خواهد به‌عنوان پلی تا رسیدن به نسل جدید خودروهای تجاری الکتریکی عمل کند.

کیا ای-سول کارگو با ابعاد جمع‌وجور می‌تواند برای انتقال بسته‌های کوچک و متوسط عمل کند. صندلی‌های عقب حذف شده‌اند اما درب‌های عقب در جای خود باقی مانده‌اند. به گفته کیا این ویژگی برای این است که خودرو را بتوان به آسانی به یک مدل سواری تبدیل نمود. کف قسمت بار به صورت صاف و فلزی طراحی شده و یک دریچه نیز برای دسترسی به کابل شارژ در زیران را میسر می‌سازد. بعلاوه یک قفسه فلزی نیز قسمت بار را از سرنشینان جدا می‌کند.

نیروبخش این خودرو یک باتری 64 کیلووات ساعتی است که موتوری الکتریکی با قدرت 201 اسب بخار (150 کیلووات) و 395 نیوتن‌متر را تغذیه می‌کند. این پیشرانه خودرو را قادر می‌سازد تا در 7.9 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. شعاع حرکتی ای-سول کارگو هم با یک بار شارژ کامل باتری، تا 452 کیلومتر خواهد بود.

همانند نسخه معمولی ای-سول ، این خودروی بارکش هم به‌خوبی تجهیز شده است. سرنشینان از صندلی‌های چرمی و تهویه دار، فرمان گرم شونده و سیستم صوتی هارمن کاردون، کروز کنترل تطبیقی و یک سیستم اطلاعات و سرگرمی سازگار با اندروید اتو و اپل کارپلی با نمایشگر 10.25 اینچی لذت خواهند برد.

فعلاً به نظر می‌رسد کیا ای-سول  کارگو منحصر به بازار هلند باشد. قیمت این خودرو از 39077 یورو آغاز می‌شود.


منبع : سایت پدال

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.