نسخه GR از تویوتا یاریس 2020 معرفی شد + قیمت

نسخه GR از تویوتا یاریس 2020

تویوتا یاریس GR با 257 اسب بخار توان، دومین محصول سری خودروهای اسپرت GR است که حالا با قیمت پایه 30 هزار پوند آماده پیش فروش شده و قرار است تحویل آن از ماه اکتبر انجام شود.

این خودرو جدید دارای رینگ های آلیاژی 18 اینچی، تایرهای دانلوپ اسپرت مکس، لوله های اگزوز دوقلو، فرمان با روکش چرم، استارت دکمه ای و سامانه کنترل صدای کابین است. البته در صورت سفارش لنت های ترمز قرمز رنگ، تایرهای میشلین پایلوت، سامانه تعلیق تیون شده و قطعات آیرودینامیک بیشتر، قیمتش به 33495 پوند افزایش پیدا می کند.

رنگ بدنه هر دو نسخه فوق سفید است ولی رنگ های قرمز، مشکی و نقره ای نیز به عنوان رنگ های سفارشی عرضه می شوند. این خودروی هاچ بک جذاب که پیشتر نسخه آزمایشی استتار شده اش دیده شده بود، توسط تیم مسابقه ای Gazoo ژاپن و با هدف طراحی یاریس WRC جدید توسعه داده شده است.

یاریس GR حالا در کنار سوپرا GR، خانواده محصولات با عملکرد بالای تویوتا را گسترش می دهد. در مراسم رونمایی خودرو، شیگکی تومویاما، مدیر Gazoo Racing گفت: «در حالی که سوپرا GR یک خودروی اسپرت طراحی شده برای مسابقات است، یاریس GR برای شرکت در مسابقات رالی طراحی شده است».

 تویوتا یاریس


منبع : سایت Car.ir

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.