قیمت گران ترین خودروی پیکاپ بازار جهانی اعلام شد + عکس

پیکاپ

رم 1500 تی آر ایکس 2021 به دلایل مختلف، پیکاپ فوق العاده ای به شمار می آید.

این پیکاپ 60 مایل در ساعت را به مدت 4.5 ثانیه طی می کند. حالا با رونمایی از این خودرو، می توانیم بگوییم که گران ترین وانت تولید شده در بازار خواهد بود. قیمت آن، صد هزار و 835 دلار و قیمت پایه آن، حدود 70 هزار دلار است.

هزینه ارسال این خودرو هم هزار و 695 دلار خواهد بود. پکیج لانچ ادیشن با قیمت 12 هزار و 150 دلار، شامل تجهیزاتی از قبیل طراحی کاپوت و کفی خودرو، مونروف پانوراما، سیستم صوتی هارمن کاردون، نمایشگر هدآپ، کروز کنترل تنظیم شونده و امکانات دیگر است.

لانچ ادیشن تنها با تی آر ایکس درجه 2 ارائه می شود. این پکیج با قیمت 7 هزار و 920 دلار شامل امکاناتی از قبیل روکش داخلی چرم (برای دستگیره ها، صندلی ها، فرمان و…)، صندلی های جلو و عقب مجهز به سیستم تهویه مطبوع، نمایشگر نقطه کور، صندلی عقب تاشو و… است.

برای مقایسه قیمت این خودرو با خودروهای دیگر، بهتر است نگاهی به فورد F-150 رپتور با قیمت 75 هزار و 840 دلار بیاندازیم. جالب اینجاست که رم تقاضای بیشتری در مقایسه با دیگر خودروهای پیکاپ دارد. تنها پیکاپ فورد F-450 با تعداد محدود و امکانات و تجهیزات فراوان است که با قیمت 101 هزار و 310 دلار، از رم 1500 تی آر ایکس گران تر است.

شرکت رم آمادگی خود را برای تولید تی آر ایکس به تعداد متقاضیان اعلام کرده است.


منبع : سایت Car.ir

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.