رازهای یک دونات عالی از زبان خوردوسازی ب‌ام‌و !

خودروهای M

اگرچه خبرهای اخیر خوردوسازی ب‌ام‌و اکثرا روی طراحی جنجالی محصولات جدیدش متمرکز بوده اما به یاد داشته باشید که بخش M این برند کاملاً روی غلتک افتاده است.

خودروهای M همیشه مختص رانندگان مشتاق بوده‌اند و علیرغم اینکه از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای در سالیان اخیر سود می‌برند اما شکی وجود ندارد که یک راننده کاربلد می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی زیادی را با این خودروها رقم بزند.

بیایید به چیزهای خوب درباره خودروهای ب‌ام‌و M فکر کنیم: دیفرانسیل عقب، قدرت زیاد و دریفت و دونات! همیشه دیدن اینکه خودروسازان محصولات خود را با یک شخصیت ویژه و راننده‌ای خاص تعریف می‌کنند جالب است.

امروز دقیقا همین اتفاق افتاده و یک دستگاه ب‌ام‌و M4 سبز رنگ در دستان Ede Weihretter راننده مرکز تجربه ب‌ام‌و M بهترین کار ممکن یعنی دریفت و دونات را انجام داده است.

چه چیزی باعث انجام یک دونات عالی می‌شود؟ جدای از تمرین زیاد، خوردوسازی ب‌ام‌و می‌گوید موقعیت مناسب دستان راننده یعنی ساعت 9 و 3 باعث می‌شود او کنترل کاملی روی زاویه دریفت و جابجایی دستان در صورت نیاز داشته باشد. سپس به مهم‌ترین بخش می‌رسیم که داشتن یک ب‌ام‌و M4 است! جدای از طنز موجود، همیشه تمرین و عمل است که باعث می‌شود مهارت یک فرد ارتقا یابد.

رازهای یک دونات عالی از زبان خوردوسازی ب‌ام‌و

برای یاد گرفتن دریفت و دونات باید صبور بوده و خودرو را درک کنید. برای M4 دنده دوم بهترین نقطه بوده و می‌توان دونات های لذت بخشی را انجام داد. چشمان خود را به جهتی که می‌خواهید خودرو برود بدوزید و با بازی کردن گاز و فرمان زاویه‌ی دریفت را مدیریت کنید.


منبع : سایت پدال

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.