تویوتا هایلوکس ۲۰۲۱ با پیشرانه دیزلی جدید معرفی شد

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۱

فیس‌لیفت جدید تویوتا هایلوکس با پیشرانه‌ی قوی‌تر و امکانات رفاهی و ایمنی به‌روز‌شده در بازار تایلند عرضه می‌شود.

خودرو هایلوکس، پیکاپ‌ اندازه‌متوسط تویوتا، سابقه‌ای ۵۲ ساله دارد و تاکنون در هشت نسل عرضه شده است. نسل اخیر هایلوکس از سال ۲۰۱۵ وارد خط‌تولید تویوتا شد و حالا به‌همراه مدل شاسی‌بلند تویوتا فورچونر، برای سال ۲۰۲۱ فیس‌لیفت شده‌اند. این خودرو تویوتا در تایلند تولید و برای بازار‌های این کشور و دیگر کشورهای آسیایی و نیز استرالیا عرضه می‌شود. عمده‌ترین تغییر مدل جدید به مشخصات فنی خودرو مربوط می‌شود.

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۱ با پیشرانه دیزلی جدید

هایلوکس ۲۰۲۱ از پیشرانه‌ی ۲/۸ لیتری دیزلی جدید با قدرت ۲۰۱ اسب‌بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند. این گشتاور از دور موتور ۱،۵۰۰ دور‌بر‌دقیقه دردسترس است. ویژگی‌های مذکور با مشخصات خودروهای فورد رنجر و شورولت تریل‌بلیزر برابری می‌کند. تویوتا همچنین دور موتور حداقل هایلوکس را از ۸۵۰ دور‌بر‌دقیقه به ۶۸۰ دور‌بر‌دقیقه کاهش داده که باعث افزایش چسبندگی و کاهش مصرف سوخت شده است. پیشرانه‌ی ۲/۴ لیتری دیزلی نیز با مشخصات قبلی همچنان عرضه می‌‌شود.

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۱ از پیشرانه‌ی ۲/۸ لیتری دیزلی جدید

سامانه‌ی تعلیق هایلوکس جدید تغییر یافته است و بازه‌ی نوسان کمک‌فنر‌ها بیشتر و ساختار فنر‌های شمشی‌اش نیز تقویت شده است. افزون‌براین، داخل خودرو از صفحه‌نمایش هشت‌اینچی با قابلیت پشتیبانی ‌از اپل کارپلی و امکانات ایمنی به‌روز‌شده بهره می‌برد. حسگر‌های اطراف این خودرو حداقل در مدل فول‌آپشن از بسته‌ی ایمنی تویوتا بهره می‌برد که سامانه‌ی هشدار برخورد و کروزکنترل راداری دینامیکی و سامانه‌ی کمک‌رانندگی بین خطوط را شامل می‌شود.

این محصول از اواخر ماه جاری در بازار تایلند عرضه می‌شود. فعلا از ارائه‌ی این خودرو تویوتا در بازار‌های دیگر صحبتی نشده است. گفتنی است مدل GR تویوتا هایلوکس نیز قرار است به‌زودی معرفی شود.

سامانه‌ی تعلیق هایلوکس

 

منبع : سایت زومیت


 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.