بازگشت لندروور دیفندر به آمریکا پس از 23 سال…

لندروور دیفندر

تحویل اولین نمونه‌های لندروور دیفندر 2020 به مشتریان آمریکایی شروع شده و این یعنی بازگشت این آفرودر نمادین به بازار آمریکا پس از 23 سال غیبت!

لندروور علاوه بر تحویل اولین نمونه‌های نسل جدید دیفندر به آمریکایی‌ها شروع به پشتیبانی نمایندگی‌ها با ارائه دیفندرهای نمایشی جدید در شوروم نمایشگاه‌ها کرده است. قیمت دیفندر 110 جدید از 50925 دلار شروع می‌شود که این مبلغ شامل هزینه‌های تحویل نیز هست. مدل سه درب طویل‌تر 90 نیز در آینده وارد بازار خواهد شد.

نسل جدید لندروور دیفندر بر پایه پلتفرم کاملاً به‌روز D7x شکل گرفته و ساختار استحکام پیچشی آن سه برابر بیشتر از طراحی سنتی بدنه روی فریم می‌باشد.

این خودروی به‌روز اولین لندرووری است که به سیستم پاسخ سطوح قابل پیکربندی مجهز شده و بنابراین راننده می‌تواند بسته به شرایط رانندگی تنظیمات خودرو را تغییر دهد. سیستم آفرود جدید دیفندر با سیستم تعلیق کاملاً مستقل، جعبه انتقال دو سرعته و سیستم چهار چرخ محرک همراهی می‌شود.

مدل‌های پایه P300 دارای پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی 296 اسبی هستند درحالی‌که P400 پرچم‌دار در بازار آمریکا (حداقل تا زمان تولید مدل 8 سیلندر) به قوای محرکه 6 سیلندر 3 لیتری هیبریدی ملایم با خروجی 395 اسب بخار مجهز شده است. هر دو مدل از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند.

دیفندر جدید همچنین از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید Pivi Pro3 برخوردار شده که دارای صفحه لمسی 10 اینچی، اینترفیس بازنگری شده، اندروید اتو، اپل کارپلی و به‌روزرسانی‌های از راه دور است.

لندروور همچنین این خودرو را بسیار قابل شخصی‌سازی طراحی کرده و چهار پکیج وسایل جانبی متمایز و طیف وسیعی از وسایل جانبی شخصی در دسترس خواهند بود.


منبع : سایت پدال

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.