آغاز فروش خودرو شاسی‌بلند جی ام سی با قیمت نجومی در ایران + مشخصات

خودرو شاسی‌بلند

ریگان خودرو سرانجام فروش فوری جی ام سی S350 را با قیمت قطعی آغاز کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، این فروش البته مختص نمایندگی‌های این شرکت و عموم مشتریان امکان خریداری آنرا از شرکت ندارند. مونتاژ بسیار محدود این کراس‌اور، شاید دلیل اصلی این موضوع باشد.

ریگان خودرو، قیمت جی ام سی S350 را معادل یک میلیارد و 40 میلیون تومان اعلام کرده و این قول را به خریداران داده که تحویلش تنها 30 روز کاری طول می‌کشد.

مروری کوتاه

کمپانی جی ام سی با بهره گیری از پیشینه همکاری با خودرو سازان بزرگ جهان،اقدام به طراحی و تولید مدل اس 350 نموده است.اس 350 درحال حاضر مهم ترین محصول JMC در رده شاسی بلند بوده که با بهره گیری از دانش قبلی،با چهره ای جدید پا به عرصه صنعت خودرو نهاده است.

طراحی خارجی

مهم ترین مزیت این خودرو قابلیت تبدیل شدن آن به خودروی 7 سرنشین می باشد که از این حیث، از سایرین متمایز است. حضور اس 350 که دارای سطح وسیعی از امکانات رفاهی می باشد در کلاس خودرو های اس یو وی تعریف جدیدی از خدمت به مشتریان این رده را ایجاد نموده است.

کارایی

در این خودرو شاهد بکارگیری پلت فرم و همچنین پیشرانه ای با حجم 2 لیتر و مجهز به سیستم تزریق سوخت مستقیم و توربو طراحی شده توسط کمپانی فورد هستیم که وظیفه ی انتقال نیروی تولیدی به چرخ ها بر عهده جعبه دنده ای 6 سرعته از zf آلمان می باشد.توانمندی و استحکام شاسی این خودرو،قابلیت عرضه در دو مدل تک دیفرانسیل و 2 دیفرانسیل را فراهم نموده است به نحوی که قدرت 205 اسب بخار به همراه گشتاور 325 نیوتون متر خودرویی تمام اس یو وی با قابلیت آفروود مناسب در تیر رس انتخاب مشتریان قرار داده است.گزینه های آپشن به روز شده در کنار سایر تکنولوژی ها نیز به تناسب در مدل های مختلف بکار گرفته شده است.

تجهیزات:

شارژر وایرلس
فرمان برقی 4 حالته
ترمز پارک برقی
رینگ اسپرت 17 اینچی
صندوق برقی / سانروف برقی
دی‌لایت / اتولایت
شیشه بالابر آنتی‌ترپ
سنسور باران / سنسور فشار بادتایر / سنسورهای جلو و عقب
خروجی 12 ولت / شش ایربگ
دوربین عقب / دوربین 360 درجه
مانیتور 8 اینچی لمسی با ناوبری
تهویه اتومات دوگانه با دریچه عقب
ورود بدون کلید با استارت دکمه‌ای
آینه‌های تاشو برقی با گرمکن / آینه عقب الکتروکرومیک
کنترل پایداری / کنترل کشش / کنترل سرعت در سرازیری
صندلی 8 حالته برقی راننده / صندلی 4 حالته برقی سرنشین جلو


منبع : سایت Car.ir

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.