وقتی آتش به جان جنسیس G80 جدید می‌افتد!

جنسیس G80

جنسیس G80 جدید یکی از زیباترین سدان هایی است که در چند سال اخیر دیده‌ایم. این خودرو از نظر رفاه و اشرافیت وارد سطح جدیدی شده و می‌توان آن را تا حدی هم سنگ خودروهایی مثل آئودی A6 و ب ام و سری 5 دانست. آنچه باعث جذابیت بیشتر این خودرو می‌شود برتری قیمتی نسبت به رقبای اروپایی می‌باشد.

خب پس می‌توانید تصور کنید که مالک این جنسیس G80 حاضر در تصاویر وقتی با دود مشکی زیادی روبرو می‌شود چه حسی دارد. حادثه آتش‌سوزی این خودرو در کره جنوبی اتفاق افتاده و البته به نظر می‌رسد علت آتش‌سوزی یک حادثه شدید بوده نه عیب خاصی از خود خودرو.

آتش‌سوزی جنسیس G80

راننده که کمتر از یک ماه پیش خودروی خود را خریداری کرده در یک تونل حرکت می‌کرده و به‌طور ناگهانی اشیایی در پیش او ظاهر می‌شود. راننده می‌گوید آنچه جلوی خودرو ریخته بوده آواری بوده که از سیستم تصفیه‌کننده هوای یک کامیون بزرگ روی زمین ریخته بوده است.

راننده این جنسیس مدعی است زمانی که خودرو از روی آوار و اشیا رد شده اصطکاک به وجود آمده و سرانجام خودرو آتش گرفته است. ظاهراً مواد داخل سیستم تمیز کننده هوا دارای فیبرهای قابل اشتعالی بوده که به راحتی می‌توانند باعث آتش‌سوزی شوند.

آتش‌سوزی جنسیس G80

با توجه به تصاویر به راحتی می‌توان گفت که بخش جلوی این G80 جدید آتش گرفته و زبانه‌های آتش از زیر کاپوت به هوا برمی‌خیزند. خوشبختانه به نظر می‌رسد این آتش‌سوزی به خاطر مشکل خودرو نبوده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که جنسیس فراخوانی رسمی برای ریسک آتش‌سوزی نسل پیشین G80 و G90 اعلام کرده است. مشکل این خودروها به لوله روغنی مربوط می‌شود که شاید سوراخ شده و روغن روی توربو نشت کرده و باعث آتش‌سوزی شود.

 

منبع : سایت پدال


 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.