سومین نسل هیوندای i10 وارد مسیر الکتریکی‌ها نخواهد شد

سومین نسل هیوندای i10

سومین نسل هیوندای i10 حداقل در آینده‌ای نزدیک از پیشرانه‌های درون‌سوز استفاده خواهد کرد زیرا این خودروساز برنامه‌ای برای تولید نسخه الکتریکی i10 ندارد.

مدیر تولید هیوندای در مصاحبه با اتوویک گفته که هیوندای به‌طور مفصلی وارد بازی الکتریکی‌ها شده و البته استراتژی آن نیز جالب است. راف فن نافل گفته است:

در بحث خودروهای الکتریکی هیوندای اصل آبشار را در پیش گرفته است: ما اجازه می‌دهیم نوآوری‌ها از بالا به پایین حرکت کنند.

او می‌گوید:

ما این را به خاطر محدود بودن منابع خود انجام می‌دهیم و هم‌اکنون روی محصولاتی بزرگ‌تر که می‌توانند به‌طور کامل الکتریکی شوند تمرکز داریم.

این مدیر ارشد می‌گوید خودروی شهری i10 در آینده می‌تواند نسخه الکتریکی داشته باشد و به مصاف مدل‌های الکتریکی از فولکس‌واگن آپ، اشکودا سیتی گو و سئات Mii برود. با این وجود و با توجه به عمر متوسط خودروهای کنونی که برای دومین نسل i10 تنها شش سال بوده، هنوز مشخص نیست که چه زمانی این خودرو الکتریکی خواهد شد.

سومین نسل هیوندای i10

نسل جدید این خودرو سال پیش با ظاهری متمایزتر و جوان‌پسند عرضه شد. این خودرو در مقایسه با نسل پیشین خود از سقفی با ارتفاع کمتر و پهنای بیشتر سود برده است. i10 جدید از نمای جلوی محصولات مدرن هیوندای شامل جلوپنجره و دیلایت های LED سود برده است.

سومین نسل هیوندای i10

داشبورد و پانل درب‌ها نیز دارای طراحی سه‌بعدی لانه‌زنبوری بوده و رانندگان در داخل خودرو شاهد ارتباط گوشی هوشمند، صفحه لمسی 8 اینچی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، فرمان چندکاره و… خواهند بود.

 


منبع : سایت پدال

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.