هیوندای گرنجور ،حضور نسل پنجم هیوندای آزرا در ایران

هیوندای گرنجور

اواخر سال 2011 بود که شرکت هیوندای، نسل پنجم هیوندای آزرا موسوم به هیوندای آزرا HG یا هیوندای گرنجور را معرفی و با مدل 2012 روانه بازار کرد. شرکت آسان موتور با توجه به تجربه خوب فروش هیوندای آزرا نسل چهارم، خیلی زود مقدمات عرضه این نسل را نیز در بازار کشور فراهم کرد و نخستین نمونه‌های این خودرو با مدل 2012 تحویل خریداران ایرانی شدند.

در بین نسل های هیوندای آزرا موجود در بازار ایران، نسل پنجم تنها نسلی است که علاوه بر نام آزرا، با نام گرنجور نیز شناخته می‌شود. دلیل این موضوع این است که برخی از نسخه‌های اولیه این نسل با نام گرنجور وارد ایران شدند و پشت درب صندوق ‌بار آن‌ها به جای AZERA، نوشته GRANDEUR به چشم می‌خورد. البته هیوندای آزرا و گرنجور تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و این تفاوت نام، به دلیل تفاوت در کشور سفارش‌دهنده است.

نسل پنجم هیوندای آزرا به دلیل پیشرفت چشم‌گیری که از جنبه طراحی و امکانات رفاهی نسبت به نسل قبلی داشت، محبوبیت بالایی در بازار کشور ما کسب کرد.

خانه هیوندای وارد کننده قطعات یدکی هیوندای می باشد و تمامی قطعات معرفی شده در سایت برای هیوندای گرنجور ، اصلی بوده و از برندهای موبیس (Mobis) و جنیون پارت (Genunine Part) می باشند.همچنین تعدای از قطعات بدنه این خودرو  از چین و با کیفیت مناسب قابل عرضه به مشتریان محترم می باشد.


برای خرید قطعات یدکی هیوندا ی گرنجور اینجا را کلیک کنید .


 

مشخصات عمومی هیوندای آزرا گرنجور(2012-2013)

مشخصات موتور 6 دنده اتومات با شیفت لاک
تعداد سیلندر 6
تعداد سوپاپ 24
حجم موتور (سی‌سی) 3000
قدرت(اسب‌بخار) 250
 گشتاور (نیوتن‌متر) 282
شتاب (0 – 100کیلومتر ) (ثانیه) 8
نهایت سرعت (کیلومتر بر ساعت) 240
جعبه دنده 6 دنده اتومات با شیفت لاک
مصرف سوخت (ترکیبی) (100km در لیتر) 9.6
حجم باک بنزین 70
تایرها 245/50R18
وزن ناخالص خودرو (کیلوگرم) 1580


محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.