هیوندای سوناتا LF ، نسل هفتم سوناتا (2015-2017)

هیوندای سوناتا LF

هیوندای سوناتا LF ، نسل هفتم ازمحصولات هیوندای سوناتا محسوب می شود.سوناتا بابیش از 3 دهه سابقه، یکی از استراتژیک‌ترین محصولات هیوندای  محسوب می‌شود و در کشورمان نیز خودرویی موردتوجه و محبوب به حساب می‌آید.

نسل هفتم سوناتا با یک طراحی نسبتا محافظه‌کارانه و تغییرات نه‌چندان بنیادگرایانه از سال 2014 وارد بازارهای جهانی شد و در قالب مدل 2015 به بازار ایران راه یافت. این مدل  با کد LF شناخته می‌شود.

سوناتا LF در مقایسه با سوناتا YF تغییرات زیادی را تجربه کرد و به ویژه در ظاهر و ویژگی‌های فنی، به‌روزرسانی‌های بزرگی دریافت نمود. سوناتا YF نسل قبلی این سدان بود که در ایران هم عرضه شد اما به دلیل برخی نقاط ضعفی که داشت به ویژه در بخش فنی، مورد انتقاد قرار گرفت. اما هیوندای در LF تصمیم به پوشش این ضعف‌ها گرفت و موفق شد محصولی را عرضه کند که از همه لحاظ بهتر از نسل قبل شده است.

خانه هیوندای وارد کننده قطعات یدکی هیوندای می باشد و تمامی قطعات معرفی شده در سایت برای هیوندای سوناتا LF ، اصلی بوده و از برندهای موبیس (Mobis) و جنیون پارت (Genunine Part) می باشند.همچنین تعدای از قطعات بدنه این خودرو  از چین و با کیفیت مناسب قابل عرضه به مشتریان محترم می باشد.


برای خرید قطعات یدکی هیوندا ی سوناتا LF اینجا را کلیک کنید .


 

مشخصات عمومی هیوندای سوناتا (LF (2015 -2017

مشخصات موتور دیفرانسیل جلو
تعداد سیلندر 4 سیلندر MPi
تعداد سوپاپ 16
حجم موتور (سی‌سی) ۲۳۵۹
قدرت(اسب‌بخار) 176
 گشتاور (نیوتن‌متر) 229
شتاب (0 – 100کیلومتر ) (ثانیه) 9.5
نهایت سرعت (کیلومتر بر ساعت) 208
جعبه دنده 6 دنده اتومات
مصرف سوخت (ترکیبی) (100km در لیتر) 8
حجم باک بنزین 70
تایرها 235/45R18
وزن ناخالص خودرو (کیلوگرم) 1585


محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.