هیوندای از سوناتا N Line نایت ادیشن با ظاهری خشن تر رونمایی کرد

هیوندای سوناتا N Line

هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن ۲۰۲۲ با استایلی متفاوت‌تر رونمایی شد.

البته برای خرید این خودرو باید دست بجنبانید، زیرا کره‌ای‌ها تنها ۱۰۰۰ دستگاه از آن را روانه بازار آمریکا خواهند کرد. قیمت این خودروی سفارشی از ۳۴۷۵۰ دلار شروع می‌شود.
سوناتا در کشور ما خودرویی بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد ولی با ممنوعیت واردات خودرو به کشور دیگر شاهد حضور نسخه های جدید این خودرو در ایران نیستیم.
هیوندای سوناتا N Line
سوناتا N Line نایت ادیشن دارای تمامی تجهیزات نسخه استاندارد بوده و از برخی تیره برای ابهت بیشتر سود می‌برد. این پکیج شامل قطعاتی از جنس پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن برای اسپویلر لبه‌ای عقب و پوشش مرکزی رینگ‌ها می‌باشد.

نشان‌های روی بدنه نیز ظاهر کروم تیره پیدا کرده و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ و رینگ‌های ۱۹ اینچی با طرح مشکی مات را نیز باید به این لیست اضافه کرد.


نایت ادیشن با رنگ‌های مشکی فانتوم یا سفید کوارتز در دسترس است. با وجود بدنه مشکی، این سوناتا از آینه‌بغل‌ها و دستگیره درب‌های مشکی مات سود می‌برد. مدل‌های سفید رنگ نیز دارای همین قطعات با رنگ هماهنگ بدنه هستند.

پیشرانه

سوناتا N Line به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو با خروجی ۲۹۰ اسبی و گشتاور ۴۲۲ نیوتون متری مجهز بوده و گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه وظیفه رساندن نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد. این سدان کره‌ای همچنین دارای روتورهای ترمز ۱۳.۶ اینچی در جلو و ۱۲.۸ اینچی در عقب می‌باشد. همچنین تنظیمات سیستم فرمان بهبود یافته تا عملکرد تیزتر و بهتری داشته باشد.

هیوندای سوناتا N Lineداخل کابین

داخل کابین این خودرو نیز ترکیبی از چرم ناپا و جیر میکروفیبر دینامیکاست. به این موارد باید دوخت قرمز، لوگوی N روی صندلی‌ها، تریم کروم تیره، پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو و سانروف پانورامیک را اضافه کرد. قیمت سوناتا N Line 2022 استاندارد از ۳۳۴۵۰ شروع می‌شود و بنابراین نسخه نایت ادیشن ۱۳۰۰ دلار گران‌تر است.

هیوندای سوناتا N Line

 


منبع: سایت پدال

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.