مرسدس بنز کلاس S مدل ۲۰۲۱ از فناوری جدید کیسه هوا بهره می‌برد

مرسدس بنز کلاس S

مرسدس بنز در تاریخ ۱۲ شهریورماه سال جاری از مدل ۲۰۲۱ خودرو لوکس کلاس S رونمایی خواهد کرد که از فناوری ایمنی کیسه هوای سرنشینان عقب بهره می‌برد.

پیش از آن‌كه در روز ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور ماه) از مدل جدید مرسدس بنز کلاس S رونمایی شود، خودروساز لوكس آلمانی فناوری ایمنی جدیدی برای كیسه‌های هوا معرفی خواهد کرد كه از مسافران در تصادفات جلو محافظت می‌کند. جزئیات مربوط به جدیدترین فناوری ایمنی خودرو مرسدس بنز کمیاب است، هرچند که این خودروساز قسمت دیگری از «Meet the S-Class DIGITAL» را در تاریخ ۲۹ ژوئیه ارسال خواهد کرد که به فناوری جدید می‌پردازد.

مرسدس می‌گوید کلاس S جدید اولین خودروی مجهز به ایربگ خواهد بود که برای محافظت از سرنشینان صندلی عقب در اثر برخورد جلو طراحی شده است. این سازنده در بیانیه مطبوعاتی خود با بیان اینکه کیسه‌های هوا باید با صندلی‌های کودک مطابقت داشته باشند، می‌گوید که «این مفهومی کاملا متفاوت با کیسه‌های هوای جلو را می‌طلبد». اما این تنها قابلیت ایمنی جدیدی نیست که در خودروی لوکس کلاس S عرضه می‌شود.

قابلیت های دیگر مرسدس بنز کلاس S

مرسدس بنز کلاس S همچنین از قابلیت جدید «Pre-Safe Impulse Side» این شرکت بهره می‌برد که از سیستم تعلیق «E-Active Body Control» برای بالا بردن کل وسیله نقلیه در هنگام احساس نزدیکی تصادف خودرو استفاده خواهد کرد. مرسدس بنز علاوه بر این، از فناوری دیگری برای جابجایی مسافران جلو به سمت مرکز خودرو با کمک پشتی‌های بادی صندلی‌ها استفاده می‌کند.

تاکنون دو قسمت از «Meet the S-Class DIGITAL» مرسدس پخش شده است و در تاریخ ۱۲ اوت نیز قسمت بعدی پخش خواهد شد که قبل از رونمایی مرسدس بنز کلاس اس ۲۰۲۱، روی فضای داخل کابین آن تمرکز خواهد کرد. اولین قسمت از این ویدئو نگاهی به جدیدترین سیستم سرگرمی MBUX خودروساز آلمانی و تمام فناوری‌ها و نمایشگرهای مورد استفاده در این خودروی لوکس جدید داشت و آن‌طور که گفته می‌شود، تعداد این نمایشگرها می‌تواند به پنج عدد هم برسد.

درحالی‌که رونمایی از مرسدس بنز کلاس S جدید حدود یک ماه آینده برگزار خواهد شد، عکس‌های جاسوسی و تصاویری از آن به بیرون درز کرده است که این خودرو را به‌طور کامل نشان می‌دهد. طراحی ظاهری مدل ۲۰۲۱ تغییر چندانی نخواهد کرد، اما این بدان معنا نیست که هیچ به‌روزرسانی اساسی در داخل و زیر کاپوت وجود ندارد. این خودرو با امکانات پیشرفته و مدرن شامل کیسه‌های هوا برای صندلی‌های عقب و سایر موارد است. برای دیدن تمام این امکانات و قابلیت‌ها باید منتظر ویدئوی بعدی و همین‌طور مراسم رونمایی کلاس S جدید باقی بمانیم.


منبع : سایت زومیت

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.