مدیرعامل جدید گروه فولکس‌واگن معرفی شد.

مدیرعامل جدید گروه فولکس‌واگن

هربرت دایس مدیرعامل گروه فولکس‌واگن دیگر به عنوان مدیر اجرایی این گروه و برند فولکس‌واگن انجام‌وظیفه نخواهد کرد.

هربرت دایس مدیرعامل گروه فولکس‌واگن
هربرت دایس

فولکس می‌گوید دایس روی هدایت گروه فولکس‌واگن تمرکز خواهد کرد و رالف برنداستاتر از اول جولای سال جاری میلادی به عنوان مدیرعامل جدید برند فولکس‌واگن منصوب خواهد شد. مدیرعامل جدید فولکس دو سال پیش را به عنوان مدیر عملیات ارشد در برند فولکس‌واگن مشغول به کار بوده است.

پس از آنکه دیزل گیت فولکس‌واگن در سال 2015 کشف شد دایس به همراه مدیر هیئت‌مدیره فولکس‌واگن به خودداری از آگاه کردن سرمایه‌گذاران درباره این رسوایی و دست‌کاری در بازار خودرو متهم شدند. البته پس از پرداخت جریمه 9 میلیون یورویی توسط فولکس‌واگن، دایس و همکارش از اتهامات رهایی یافتند.

رالف برنداستاتر

هربرت دایس مدیرعامل گروه فولکس‌واگن می‌گوید:

رالف برنداستاتر یکی از باتجربه‌ترین مدیران گروه است. در طول 2 سال گذشته او عملکرد موفقی به عنوان مدیر عملیات ارشد داشته و نقشی کلیدی در شکل‌گیری دگرگونی برند ایفا کرده است. من بسیار خوشحالم که او به عنوان مدیرعامل جدید برند فولکس‌واگن انتخاب شده است.

تا زمان تکمیل فاز نخست استراتژی دگرگونی، فولکس‌واگن قدم‌های مهمی خواهد برداشت. این برند به دنبال ارائه حمل‌ونقل بدون آلایندگی به همه افراد است. فولکس می‌خواهد تا سال 2025 حداقل 1.5 میلیون خودروی الکتریکی را بفروشد. جدای از الکتریکی سازی برند فولکس‌واگن روی دیجیتالی سازی نیز تمرکز خواهد داشت.

رالف برنداستاتر

رالف برنداستاتر هم گفته است:

بر مبنای استراتژی دگرگونی 2025، برند ما یکی از اصلی‌ترین تأمین‌کنندگان حمل‌ونقل پاک خواهد بود و البته ما می‌خواهیم به یک کمپانی تکنولوژی دیجیتال هم تبدیل شویم. من می‌خواهم از کل تیم فولکس برای تعهد فوق‌العاده خود تشکر کنم. ما قطعاً با یکدیگر راه خود را ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل جدید برند فولکس از سال 1993 به این شرکت پیوسته و از آن زمان تاکنون در پست‌های گوناگونی از جمله مدیر تدارکات فلز برای شاسی و قوای محرکه و مدیر پروژه خودروهای جدید حضور داشته است. او در سال 2005 به برند سئات منتقل گردید و پس از آن نیز در پست‌های مختلفی حضور داشت.

برنداستاتر در سال 2015 به عنوان عضو هیئت‌مدیره خودروهای سواری برند فولکس‌واگن منصوب شد. از اول آگوست 2018 نیز او مدیر عملیات ارشد خودروهای سواری این برند بوده است.

 

منبع : سایت پدال


 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.