فورد برانکو میدنایت ادیشن مدل ۲۰۲۰ معرفی شد + قیمت

فورد برانکو

اگر جدای از پیش‌فروش سریع فورد برانکو فرست ادیشن جدید یک درد برای خریداران این شاسی‌بلند تازه‌نفس وجود داشته باشد آن‌هم آپشن های زیاد برای انتخاب است. بله اگر مطمئن نباشید دنبال چه چیزی هستید این موضوع می‌تواند یک مشکل باشد.

با وجود فرم بدنه دو یا چهار درب، شش تریم و ۱۱ رنگ بدنه می‌توان مدل‌های بسیار زیادی از برانکو را ساخت. قیمت این خودرو از ۲۸۵۰۰ دلار برای نسخه دو درب و ۳۳۲۰۰ دلار برای نسخه چهار درب شروع می‌شود.

اما اگر تاکنون تصمیمی قطعی نگرفته‌اید می‌توانید سری به شرکت مکسلیدر برادرز کاستومز بزنید که پیش‌فروش برانکوی تیون شده با نام میدنایت ادیشن را شروع کرده است. این تیونر اهل ایلینویز آمریکا می‌گوید خودروی یاد شده از نسخه نایت ادیشن اوایل دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته است.

فعلاً جزئیات زیادی از این خودرو در دست نبوده اما می‌دانیم که برانکو میدنایت ادیشن از سیستم تعلیق BDS و کیت افزایش ارتفاع فاکس استفاده می‌کند. این شرکت به قیمت محصول خود هم اشاره نکرده اما گفته که افراد علاقه‌مند به برانکو میدنایت ادیشن می‌توانند با پرداخت سپرده ۵۰۰ دلاری این خودرو را رزرو کنند.

البته رندرهای منتشر شده از این خودرو ممکن است با محصول نهایی تفاوت داشته باشند. شایان ذکر است مکسلیدر برادرز کاستومز توسط فورد تائید شده و بنابراین محصول این تیونر را می‌توان از نمایندگی فورد سفارش داد.


منبع : سایت Car.ir

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.