حکم سنگین برای نگهداری خودروی صفر در پارکینگ‌ها

خودروی صفر در پارکینگ‌ها

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اعلام کرد به صاحبان پارکینگ‌های خودرویی یک هفته مهلت داده می‌شود تا از ماشین‌های صفر کیلومتر خالی شود. در غیر این صورت نگهداری این خودروها،‌ حکم احتکار دارد.

جواد احمدی گفت: به صاحبان پارکینگ‌های خودرویی یک هفته مهلت داده می‌شود تا از ماشین‌های صفر کیلومتر خالی شود و اگر برای استفاده شخصی است باید در اسرع وقت پلاک شود. زیرا در غیر این صورت باید فورا برای فروش به بازار عرضه شود.

وی افزود: کنترل پارکینگ‌ها در سطح شهر تهران از روز پنجشنبه در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفته است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت بیان داشت: هرگونه دپوی خودرو تخلف محسوب می‌شود و در این راستا پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعب تعزیرات ارسال خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه با متخلفان و احتکار کنندگان خودرو برخورد خواهد شد، اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه به تلفن ۱۲۴ سازمان حمایت و یا سازمان‌های صمت استان‌ها اطلاع دهند.

وی با تاکید بر اینکه نگهداری خودروی صفر در پارکینگ‌ها حکم احتکار دارد، گفت: دارندگان خودروی صفری که در سامانه انبارها ثبت‌نام نکرده‌اند مشمول احتکار می‌شوند.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت بیان داشت: ‌از این پس مسئولیتی برای ثبت‌نام خودرو وجود ندارد و شرایط سود مشارکت برای خودروهای فروش فوری صفر درصد است.

احمدی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر در کشور عرضه و تقاضای خودرو متعادل نیست، تلاشمان بر این مبنا است که خودروهای تولید شده به دست مصرف کنندگان برسد.

وی با اشاره به تغییر نحوه ثبت‌نام خودرو افزود: ‌شرایط نحوه ثبت‌نام به صورت تدوین شده که خودروهای عرضه شده به دست مصرف کنندگان واقعی آن برسد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اظهار داشت: ‌در روز جاری چند پارکینگ در سطح استان تهران مورد بازرسی و بررسی قرار گرفت.


منبع : سایت خودرو تک

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.