جلوپنجره جدید هیوندای با شما حرف می‌زند!

جلوپنجره جدید هیوندای

جلوپنجره جدید هیوندای:

تاکنون نمایشگرهای روان زیادی را دیده‌ایم. این نوع نمایشگرها یا تابلوها در بخش‌هایی همچون ایستگاه‌های اتوبوس و فرودگاه‌ها بکار رفته‌اند و ظاهر سفید و مشکی یا قرمز دارند. در این نمایشگرها کلمات یا عباراتی از یک طرف به طرف دیگر حرکت می‌کند.

حالا به نظر می‌رسد هیوندای به دنبال استفاده از چنین نمایشگرهایی در جلوپنجره محصولات خود است تا اطلاعاتی را به دیگر رانندگان و عابران پیاده منتقل نماید.

در پتنت جدید هیوندای آمده است:

با توسعه تکنولوژی رانندگی خودکار، تکنولوژی‌های مرتبط به خودروهای خودران مقیاس کامل توسعه یافته است. تحقیقاتی در رابطه با روش انتقال مؤثر اطلاعات از خودروهای خودران به خودروها و عابران پیاده انجام شده است.

جلوپنجره جدید هیوندای

 

ما در ابتدا فکر می‌کردیم یک نمایشگر عادی هم می‌تواند چنین کاری را انجام دهد اما اگر شما میلیون‌ها خودرو همچون آیونیک ۶ تولید کنید که از تکنولوژی مشابهی سود می‌برد، نمایشگر روان هزینه تولید کمتر و تعمیر راحت‌تری داشته و از برق کمتری استفاده می‌کند. در این پتنت آمده که سیستم موردبحث نیازمند نور در روی جلوپنجره یا پشت آن بوده تا بتواند پیام مدنظر را نمایش دهد.

جلوپنجره جدید هیوندای

 

اینکه به خودروها و عابران پیاده اطلاع دهید خودروی شما در چه حالتی قرار دارد اهمیت بیشتری خواهد داشت و به همین خاطر است که هیوندای قبلاً نصب آن در آیونیک ۶ را اعلام کرده است. احتمالاً این نوع نمایشگر شبیه نمونه بکار رفته در مینی ون جدید استاریا خواهد بود.

 

در شهرهای شلوغ این ویژگی کاملاً مفید خواهد بود زیرا افراد و رانندگان خواهند فهمید که خودروی مقابل در حالت خودران است یا خیر.

 


منبع: سایت پدال

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.