به دنبال مشکلات پیاپی، تولید جهانی خودروهای تسلا به صفر رسید

تولید جهانی خودروهای تسلا

به دنبال مشکلات پیاپی مدیر عامل تسلا و همچنین تعطیلی کارخانجات این شرکت خودروسازی، تولید این شرکت در جهان به صفر رسیده است.

به دنبال مشکلات پیاپی ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا که بیشتر به علت حقوق 700 میلیون دلاری اخیر خود در مرکز توجه قرار گرفته است، رسماً تولید کارخانه های مختلف این شرکت خودروسازی در جهان به صفر رسیده است.

به گفته شبکه خبری بلومبرگ، کارخانه فریمانت تسلا به دلیل قوانین قرنطینه در شهر آلامدا در ایالت کالیفرنیا تعطیل شده است.

کارخانه این شرکت در شانگهای چین نیز حالا تعطیل شده است. این شرکت بدون هیچ گونه توضیحی به کارگران خود اعلام کرده است که تعطیلات روزکارگر را برای چند روز دیگر تمدید خواهد کرد.

به گفته یک سایت خبری چینی، احتمالاً کمبود قطعه دلیل این موضوع بوده است. برخی نیز می گویند که تعمیر قسمتی از تجهیزات خط تولید این کارخانه باعث این تعطیلی شده است.

شبکه خبری بلومبرگ نیز می گوید برخی از کارکنان این شرکت برای بازرسی، تعمیر و نگهداری تجهیزات هنوز در محل کار خود حضور دارند. تعطیلات رسمی روزکارگر معمولاً از تاریخ 1 مه تا پنجم این ماه ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، در کالیفرنیا نیز شایعه شد که تسلا قصد بازگشایی کارخانه فریمانت خود را دارد، که این اقدام اگر صورت می گرفت نقض قوانین قرنطینه محسوب می شد.

این شرکت سازنده خودروهای برقی قبلاً به کارگران خود ابلاغ کرده بود که قرار است روند عادی تولید محصولات خود را در کارخانجات آمریکا در تاریخ 4 مه یعنی یک روز پس از پایان یافتن محدودیت منطقه خلیج سانفرانسیسکو، از سر بگیرد.


منبع : خبرگزاری تسنیم

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.