کیا سونت ۲۰۲۱ اولین تصویر تیزری از کابین و طراحی داخلی آن

کیا سونت ۲۰۲۱

پس از انتشار اولین تصویر تیزری از کراس‌اوور کوچک کیا سونت، کره‌ای‌ها اقدام به گشودن درب‌های این خودرو کرده و رندری رسمی از طراحی داخلی سونت را منتشر نموده‌اند.

در نقطه مرکزی این کابین صفحه‌نمایش پهن و بزرگی قرار دارد که زیر آن دو ورودی هوای عمودی و کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع دیده می‌شوند.

کیا همچنین برای اولین بار پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی را در این کلاس بکار برده است. جلوی این پشت آمپرها هم فرمان سه پره چندکاره به چشم می‌خورد.

کیا سونِت

یک دسته‌دنده بزرگ و ترمزدستی سنتی هم در این تصویر دیده می‌شود. به این موارد باید تریم متالیک در کنسول مرکزی، فرمان، پانل درب‌ها و… اضافه کرد.

دو صندلی جلو توسط استراحتگاه دست از یکدیگر جدا شده و می‌توانیم درب‌های نورانی و الگوی خاص روی صندلی‌ها را تشخیص دهیم که این امر هم بر ماهیت جوان پسندانه سونت تأکید دارد.

کیا سونِت

پیش‌نمایش این خودرو توسط کانسپت سونت در نمایشگاه دهلی‌نو ۲۰۲۰ صورت گرفته و نسخه تولیدی هم کاملاً به مدل مفهومی وفادار بوده هرچند برخی تغییرات همچون دستگیره‌های درب مرسوم و آینه‌های جانبی بزرگ‌تر در آن صورت گرفته است. نمای جلوی خودرو پذیرای دماغه ببر خاص محصولات کیا بوده و در بخش عقب نیز چراغ‌های نازک و اسپورت بکار رفته‌اند. پوشش‌های پلاستیکی بخش پایین بدنه و ریل‌های سقف کوچک نیز ظاهراً در نسخه تولیدی حفظ شده‌اند.

کانسپت سونت در نمایشگاه دهلی‌نو

کیا سونت ۲۰۲۱ هفتم آگوست در هند رونمایی شده و از آنجا به دیگر بازارها فرستاده خواهد شد.

 

منبع : سایت پدال


 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.