آئودی RS6 آوانت با تیونینگ Wheelsandmore رونمایی شد

آئودی RS6 آوانت با تیونینگ Wheelsandmore و قدرت فوق‌العاده‌ی ۹۹۶ اسب‌بخار رونمایی شد که بیشتر از قدرت تولیدی سوپراسپرت بوگاتی ویرون است.

آئودی RS6 آوانت با تیونینگ Wheelsandmore و قدرت فوق‌العاده‌ی ۹۹۶ اسب‌بخار رونمایی شد که بیشتر از قدرت تولیدی سوپراسپرت بوگاتی ویرون است.

آئودی RS6 آوانت خودرو چندان کم‌قدرتی نیست؛ زیرا از پیشرانه چهارلیتری خورجینی هشت سیلندر مجهز به توربوشارژر دوقلو با ۵۹۲ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. این ارقام بسیار جالب هستند؛ اما برای شرکت تیونینگ خودرو Wheelsandmore خیلی جذاب نیست. به‌همین‌دلیل، خودرو اسپرت آئودی را تقویت کرده است تا به قدرتی بیش از بوگاتی ویرون ۱۶/۴ برسد که هنگام معرفی در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰، ۹۸۷ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد.

با‌این‌حال، برنامه‌ی تیونینگ شرکت Wheelsandmore از بسته‌‌های ابتدایی شروع و به بسته‌های پیشرفته ختم می‌شود. بسته‌ی اول حدود ۲،۲۷۵ دلار قیمت دارد و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری کلاسیک را شامل می‌شود. مهندسان این تیونر پیشرانه‌ی خودرو را به‌اندازه‌ای تقویت کردند که بتواند ۷۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۹۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

بسته‌ی دوم ۸،۳۳۱ قیمت دارد و سیستم اگزوز اسپرت Capristo را به امکانات آئودی RS6 آوانت می‌افزاید که به‌دلایل مرتبط با صدای پیشرانه و بهینه‌سازی جریان گازهای خروجی، جایگزین صداخفه‌کن‌های جلو و وسط می‌شود. به‌لطف اضافه‌کردن این امکانات، قدرت پیشرانه این خودرو آئودی ۷۱۵ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۹۳۰ نیوتن‌متر افزایش می‌یابد.

بسته‌ی سوم حدود ۱۳،۵۶۷ برای مشتری هزینه دارد و منیفولد‌های ورودی اصلاح‌شده و نصب دریچه‌ی هوای جدید و درپوش فیلتر را شامل می‌شود. این بسته قدرت پیشرانه را به ۷۷۵ اسب‌بخار و گشتاور را به ۱،۰۶۰ نیوتن‌متر افزایش می‌دهد.

بسته‌ی چهارم با تغییرات بیشتری همراه است و توربوشارژرهای اصلاح‌شده با ورودی‌های بزرگ‌تر، میله‌های توربین بزرگ‌تر، واحد کمپرسور اصلاح‌شده و یاتاقان‌های محوری تقویت‌شده به امکانات خودرو اسپرت آئودی اضافه می‌کند. این بسته ۳۶،۳۴۲ دلار قیمت دارد و باعث می‌شود قدرت پیشرانه به ۹۵۲ اسب‌بخار و گشتاور به ۱،۲۵۰ نیوتن‌متر برسد.

سرانجام به بسته‌ی پنجم و نهایی می‌رسیم که در آن، قطعات تلف‌کننده‌ی قدرت پیشرانه برداشته و با لوله‌های توخالی جایگزین می‌شود. مهندسان Wheelsandmore می‌گویند این قطعات کاتالیست‌ها و فیلترهای ذرات و صداخفه‌کن‌ها را دربر می‌گیرد. درحالی‌که ممکن است این تغییرات به‌مذاق طرفداران محیط‌زیست خوش نیاید، باعث می‌شود قدرت پیشرانه به ۹۹۶ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۱،۲۵۰ نیوتن‌متر برسد. میزان گشتاور این خودرو با بوگاتی ویرون برابری می‌کند؛ اما آئودی RS6 آوانت ۹ اسب‌بخار قدرت بیشتری دارد. اگرچه این ارقام بسیار عالی هستند، برای مشتریان هزینه‌ای حدود ۴۵،۴۴۱ دلار به‌دنبال خواهد داشت.

علاوه‌بر بسته‌های یادشده‌، مشتریان می‌توانند فنرهای پایین‌آورنده‌ی ارتفاع خودرو و کیت کویل‌اور و مجموعه‌ای از رینگ‌های ۲۲ اینچی را سفارش دهند.


منبع :سایت زومیت

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.